Even voorstellen
Als (medisch) secretaresse, managementassistent, communicatie-medewerker en chef de bureau heb ik meer dan 30 jaar ervaring, zowel in het bedrijfsleven als in een groot topklinisch ziekenhuis.
Ik ben een zelfstandige en gedreven professional met een passie voor organiseren en ondersteunen. Ik ben communicatief sterk, oplossingsgericht en betrouwbaar. Mijn persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat ik luister naar wat u nodig heeft en mijn ondersteuning naadloos aansluit op uw wensen. Met mijn positieve uitstraling en proactieve houding zorg ik ervoor dat taken efficiënt en met oog voor detail worden uitgevoerd. Flexibiliteit en discretie staan bij mij hoog in het vaandel.
Omdat ik altijd op zoek ben naar een nieuwe uitdaging, graag nieuwe mensen ontmoet en nieuwe dingen leer, bied ik mijn diensten als virtual assistant aan.
Neem (telefonisch of via mijn website) contact met mij op voor een eerste kennismaking en laten we kijken wat ik voor u kan betekenen.